Історичні відомості

Історичні відомості

Дорога дошкільного закладу №20 «Білочка» складена з дитячих долей довжиною понад 50 років

1963 р. - 21 жовтня в м. Хмельницькому відкрито дитячий ясла – садок № 20 на 8 вікових групп.
1966 р. - Дитячий ясла – садок № 20 отримав назву «Білочка».

 

«СПРАВЕДЛИВІ слова: у нашій країні с єдиний привілейований клас — діти. Цікаво говорили під час відвідин ди¬тячого садка-ясел № 20. Свою колективну домівку дітвора ще ласкаво називас «Білочкою». Та весела білочка і вима-льовується на фасаді цього світлого, просторого будинку вщерть налитого сонцем».

Цитата та фото із газети «Корчагінець» № 65 за 1 червня, 1968 р.
Дитячий садок став справжньою гордістю міста. Очолювала колектив з дня заснування дитячого садка-ясел завідуюча Камінська Віра Миколаївна.
За перших чотири роки функціонування в дитячому садку побували іноземні делегації із США, Чехословаччини, Сенегалу.

1968 р.

1970 р.- Дитячий ясла – садок стає ефективною базою для проходження практики учнів Хмельницького педагогічного училища.


1977 р.- В дошкільному закладі № 20»Білочка» відкрито 8 санаторних груп для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції – рішенням Хмельницької Ради депутатів трудящих.


1983 - 2000 рр. - Протягом 17 років керівником дошкільного закладу № 20 «Білочка»була Оніщенко Людмила Іванівна, яка продовжуючи уже створені традиції колективу, працювала над вирішенням нових завдань, що поставали з вимогами нового часу.

1987 р. - Добудовано і введено в дію новий корпус дошкільного закладу № 20 на 6 груп. Відтоді в дошкільному закладі функціонує 1 4 груп.


1991 - 1996 рр.- розпочався період незалежної України. В дошкільному закладі активно впроваджується українознавство, народознавство, йде ознайомлення з традиціями та обрядами українського народу, подільського краю, усною народною творчістю. На базі дошкільного закладу проводиться багато різноманітних міських заходів українознавчого характеру.


1992 - 1997 рр. - 3 метою обміну досвідом роботи дошкільний заклад приймає ряд зарубіжних та вітчизняних делегацій.


1994 р. - В дошкільному закладі впроваджуються і широко застосовуються активні та інтерактивні форми методичної роботи з педагогічними кадрами.


1995 р. - За вимогами сучасності, потребами дітей, бажанням батьків в освітньо-виховний процес вводяться додаткові освітні послуги.
Діти оволодівають азами англійської та німецької мови, хореографії.


1996 р. - Впроваджується особистісно-орієнтована модель навчання і виховання дітей дошкільного віку, активно поширюються інноваційні та новітні педагогічні технології, педагогічна спадщина : система М.Монтессорі, педагогічні ідеї С.Русової, ТРВЗ, раннє навчання дітей читанню за методикою Зайцева, Шулешка, Ліщука В.С., запроваджуються освітні курси логіки та ейдетики, валеології та дослідно-експериментальної діяльності дошкільників. З метою розвитку дитячої обдарованості, здібностей та інтересів кожної дитини розширюється сітка гурткової роботи з дітьми (гуртки інтелектуального спрямування, художньо-естетичного, мовленнєвого, музичного, театралізованого).


1997 - 2007 рр. - Педагогами дошкільного закладу створюються власні напрацювання, системи роботи, узагальнюються досвіди педагогічної роботи: «Етичне виховання дошкільників», «Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку», «Природничо-дослідницька діяльність в дошкільному закладі», «Розвиток творчих здібностей дітей засобами драматизації за ідеями С.Русової», «Громадянське виховання дітей дошкільного віку», «Раннє навчання дітей читанню», «Управління методичною роботою в дошкільному закладі» та ін.


1999 р. - 31 липня дитячому закладу надано право на фінансово-господарську самостійність на підставі рішення виконавчого комітету Хмельницької міської Ради № 88 від 25.02.1999 р.


2000 р. - Завідуючою дошкільним навчальним закладом № 20»Білочка» призначена Драч Антоніна Василівна, «Відмінник освіти України».


Під її керівництвом дошкільний заклад поступово модернізується, оновлюється, стає по-сучасному комфортним для дітей. Змінюються на нові меблі на групах, змінюється естетика групових кімнат, спалень, залів, кабінетів, збагачується навчального-ігрове середовище.


Колектив закладу здобуває чимало перемог у міських конкурсах, приймає активну участь у методичних заходах міста у їх організації. Вдале планування адміністративно – господарської діяльності дошкільного закладу: дотримання трудового законодавства, збереження матеріально – технічної бази закладу, забезпечення дотримання санітарно – гігієнічних норм, правил техніки безпеки, безпечної життєдіяльності дітей дозволило створити оптимальні умови для роботи колективу й виховання дітей. Покращилась матеріальна база закладу, осучаснено ігрові осередки, створено повноцінне предметно – ігрове середовище.


Адже основна мета працівників садка – через красу, що оточує вихованців у закладі, виховувати внутрішню красу душі, красу вчинків і почуттів, бажання цінувати, любити, берегти та примножувати одвічні цінності.


Педагогами дошкільного закладу створюються власні напрацювання, системи роботи, узагальнюються досвіди педагогічної роботи: Педагоги дошкільного закладу беруть активну участь у міських педагогічних заходах.


Творчі здобутки педагогів надруковані на сторінках журналу «Педагогічний вісник»
Педагогами дошкільного закладу створюються власні напрацювання, системи роботи, узагальнюються досвіди педагогічної роботи: