• logo2.png
  • slideshow-text.png

Головні новини 

Цікаво, насичено, емоційно, пройшов тематичний тиждень до Дня захисника України та Дня  Українського козацтва. Детальніше ...
В межах освіти для сталого розвитку педагоги, вихованці та їх родини долучились до міських Днів... Детальніше ...
Малеча, і дорослі ХДНЗ 20 долучились до проведення Всеукраїнського Олімпійського тижня. Детальніше ...

Хмельницький ДНЗ № 20 "Білочка"

Хмельницький ДНЗ №20 «Білочка»

ДНЗ №20

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №20 «Білочка» засновано у 1963 році. Дошкільний заклад комбінованого типу,  до складу якого входять групи загального розвитку та санаторні групи для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції та  тубінфікування.

 «Білочка» - яскравий, неповторний світ дитинства, в якому створені умови для насиченого, цікавого життя дитини дошкільного віку.

 

Дошкільний заклад має своє обличчя, свій дизайн, свій імідж серед дошкільних закладів міста Хмельницького.

 

Колектив дитячого садка створює оптимальні умови для повноцінного розвитку дівчаток і хлопчиків, робить все, щоб наповнити їх життя радістю, а серце добротою. Саме їм жити у ХХІ столітті, саме їм творити своє майбутнє.

Наш садок сучасний, тому що він:

Має просторі та світлі приміщення, сучасний інтер’єр та обладнання, зручні меблі, різноманітні іграшки та методично-дидактичні матеріали;

- Затишний, в ньому добре доглядають дітей, дбають про їхнє здоров’я;

- Працює стабільно, організовано, ритмічно;

- Відомий висококваліфікованими фахівцями;

- Дбає про якісну підготовку до школи;

- Надійний, перевірений часом, якому можна довірити найдорожче – свою дитину;

- У роботі застосовуються інноваційні підходи, використовуються сучасні технології;

- Створено розвивальне середовище для формування у дітей життєво необхідної компетентності;

- У ньому працюють чесні, порядні, щирі, справедливі люди;

- Незвичайний, не схожий на інші, «йде в ногу з часом!».

 

В дошкільному закладі функціонує 14 груп, в яких виховуються, навчаються 426 дітей

У закладі 14 груп, з них:

2 групи раннього віку,

4 групи молодшого дошкільного віку,

4 групи середнього дошкільного віку,

4 груп старшого дошкільного віку

(за типом)

-          групи санаторного типу;

-          групи загального розвитку;

-          спеціальні логопедичні

12-ти групах організовано гуртки з наданням додаткових освітніх послуг ( англійська мова та хореографія, логіка).

 

Матеріальна база:

Дошкільний заклад розташовується в просторих, упорядкованих, затишних приміщеннях. Кожна група обладнана місцями для дитячих ігор, навчальної діяльності, відпочинку, денного сну.

Комфортний домашній затишок – основа розвивального середовища дошкільного закладу. Цікаві іграшки, різноманітні ігри, в які можна пограти з друзями, сприяють гарному настрою дитини, а значить, її успішному розвитку.

В закладі є фізкультурна, музична зала, кабінети практичного психолога вчителів-логопедів, керівників гуртка хореографії, музичних керівників, інструктора з фізичної культури, медичний кабінет, ізолятор, методичний кабінет.

На території навколо будівель є дерева, кущі, клумби, фіто клумба, ділянки овочевих культур.

Вся діяльність педагогічного колективу дошкільного закладу спрямована на:

-       охорону і зміцнення фізичного та психічного здоров’я, оздоровлення, лікування та загартування дитячого організму;

-       виховання і розвиток повноцінної та гармонійної особистості дитини дошкільного віку;

-       інтелектуальний і особистісний розвиток кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей.

Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного навчального закладу.

Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і реалізується відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та  програм ирозвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та іншими парціальними програмами, що рекомендовані Міністерством освіти і науки України.

У навчально-виховному процесі закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність, ігри, самостійна діяльність дітей, індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо.

 

Гурткова робота:

-       Позабюджетні гуртки (додаткові освітні послуги) з вивчення іноземної англійської мови, хореографії та логіки,  охоплено 331 дитина; бюджетних гуртків – 11, з яких 3 ведуть педагоги-спеціалісти, 8 вихователі груп – охоплено 290 дітей.

-       Бюджетні гуртки ведуться за різними напрямами – фізкультурний – з баскетболу, музичні – вокальний, естрадного співу, драматичний – театральної діяльності, гри-драматизації, математичні гуртки, гурток навчання дітей ранньому читанню, гурток пісочної терапії, гуртки з використанням ТРВЗ, гурток ейдетики.

 

В групах загального розвитку та  санаторних групах дошкільного закладу проводиться

І  фізкультурно-оздоровча робота включає в себе: щоденні заняття з фізичної культури, ранкову гімнастику, рухливі ігри, гімнастику пробудження, дихальну гімнастику, пальчикову гімнастику, гімнастику для очей, коригувальну гімнастику,  оздоровчий біг, дитячий туризм, спортивні розваги та свята, заходи загартовую чого характеру сонячні та повітряні ванни, розширене умивання, ходьба по вологому сольовому килиму, розтирання долонь, ходьба босоніж по килимку, профілактичний масаж, точковий масаж, масаж «Доріжка здоров’я», «м’ячиковий масаж», «сухий басейн»

ІІ оздоровчо-профілактична робота це: аромотерапія, часникотерапія, фітотерапія, елементи кольоротерапії та казко терапії, кварцування приміщення, сольова анімація з одночасним вдиханням парів йодованої солі,аромобудиночки

ІІІ лікувально-профілактична: специфічна хіміопрофілактика, протитуберкульозними препаратами «Ізоніазід»  супутня вітаміннотерапія.

Основними партнерами у вихованні і розвитку дітей є батьки. Головна стратегія роботи з батьками – узгодженість та спільне з  батьками виховання та розвиток  дітей, співробітництво, диференціація та індивідуальний підхід до кожної родини, відкритість.

Зміст роботи дошкільного закладу з сім’єю включає в себе:

-       спільна діяльність у вирішенні всіх питань виховання дітей;

-       просвітницька робота;

-       залучення батьків до активної участі в освітньо-виховному процесі;

-       надання допомоги з питань виховання дітей.

 

Партнери дошкільного закладу:

-       управління освіти Хмельницької міської ради

-       Навчально-виховний комплекс №10;

-       міська дитяча бібліотека ім.. Т.Г.Шевченка;

-       Хмельницький академічний обласний театр ляльок;

-       Хмельницький обласний краєзнавчий музей;

-       товариство української мови ім.. Т.Шевченка «Просвіта»;

-       Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія;

-       Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

-       міська дитяча поліклініка;

-       обласний та міський протитуберкульозний диспансер;

-       навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Хмельницької області.